Byvallenvägen 14/Tvärvägen 21

Jag bor nu mer på heltid i Risön och Vånna, hemma hos mamsen och med F hos hans familj. Ska jag vara ärlig så har det hittils varit riktigt skönt. Men jag antar att när tiden väl går, kommer man att längta till sitt egna place. Vi ska inte bo här förevigt, utan vi väntar på att få flytta in i våran drömlägenhet just nu. Eller dröm och dröm, men den är riktigt fin. Som alla kanske vet har det brunnit i den, så vi får snällt vänta tills den är inflyttningsbar!

I love my boy



Sedan kan alla anmäla när dom kan festa? Födelsedagsfesten min måste planeras och jag vill gärna veta vem som är intresserad av att komma och när ni kan? Dock ej nästa helg, för då kommer mommo och moffa :)

Tänk att det redan är dags att fylla hela 23år! Räknas man som gammal nu?


Kommentarer

anytime ;)

2009-08-31, 12:52:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback