Investering


Missade på en tenta, men fick på VG på en annan så glad är jag för det. Nu måste jag bara se till att fixa omtentan och den stundande deltentan som jag har imorgon, men känner mig ganska förberedd för den. Dumma är att jag har en inlämningsuppgift också som ska vara inne på måndag, det blir många bollar i luften men jobbar man inte bäst under lite stress? Idag ska jag iaf unna mig att köpa en ny cykel, tycker att jag behöver det och jag längtar tills jag får cykla på den, jag gillar att cykla : ) Det blir även tränings och ätades idag + sista plugget inför deltentan. Tidigare inlägg hade jag skrivit fel, det är alltså inte ikväll jag är ledig, utan imorgon kväll som jag är ledig för att hitta på roligheter, kom igen inga förslag?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback