Äta, träna, sova, plugga, vänner osv.

Tentaplugg kommer dagen att bestå av fram tills kl 3 ungefär, sedan måste jag bege mig mot Luleå och Kallax. Ska hämta upp älsklingen familj som kommer hem från Thai. Dom kommer nog vara rätt så bruna, och dom har nog haft det riktigt underbart. F jobbar, så man får ställa upp på sin käresta. Men och andra sidan, F familj är som en "extrafamilj" för mig, så ska bli kul att hämta upp dem.

Jag har även en grym träningsverk, men det är väl bra? Denna vecka är det maxpass, alltså lyfta så mycket man orkar 4-6 rep ungefär x 3. Variation är bra, man måste chocka kroppen lite. Imorgon blir det Body pump men jag undrar hur det kommer gå med träningsverken, men det är bara att bita ihop. Funderar på att börja med att skaffa ett månadskort eller något på TC. Jag kan inte riktigt binda upp mig ett helt år, då jag inte vet hur hösten ser ut. Sen är jag riktigt dålig med att träna inne på sommaren, då vill man vara ute : ) men skaffar jag ett månadskort vill jag då iaf köra ett BP pass i veckan och ett spinning. Med på det Ida?

Sen kommer jag såklart fortsätta med mina 2 gympass vecka, 3 kondpass vecka och var 3 vecka köra maxpass 4 gånger vecka. Utöver det en promenad då och då. Beachen here I come ; )

Kommentarer

Sjäääälvklart är jag med på det :P

Jag följer gärna med på gymet om du ska någon dag!



Det går nog bra imorrn, det sägs ju att man ska träna bort träningsverk. Fast det tar nog ont :P

2009-04-01, 20:25:55

haha.

man får dåligt samvete när man läser din blogg :P

2009-04-02, 17:32:04

Var det roligt att träna på Tc? ;)

2009-04-02, 22:41:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback