Bättre sent än aldrig!


Det verkar som att det alltid rinner ut i sanden de här med att blogga, men nu ska jag försöka iaf. Så ni som har saknat mig, här kommer ett inlägg bara för er : )

Jag har gått och på snuden blivit träningsnarkoman, men det är väl bra? Nu ska det jävlar bort, har bestämt mig. Det är något som inte ska rinna ut i sanden. Har redan hunnit träna två gånger den här veckan, nu återstår bara 3 pass.

Räkningar, räkningar, räkningar! Hur många ska man ha egentligen, allt bara kostar hela tiden. Pengarna rinner ut i sanden med en gång. Men bättre att betala räkningarna än att bränna iväg pengarna på något annat, för då sätter man sig bara i skiten. Inkasso, kronofogden och så vidare.

Idag är jag riktigt sugen på en stek, en fet stek skulle sitta bra i magen. Mums! Blir mest troligt fest till helgen, ser fram emot det.

Nu ska jag kila, heipa!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback