Sjuttonde oktober 2008


Tro det eller ej, men idag har jag faktiskt jobbat. Känns skönt att dra in lite extra klirr i kassan. För det känns som att det kommer att bli en tung höst/vinter ekonomiskt. Men mycket räkningar och lite pengar, så allt man kan tjäna in är bara ett stor plus i kanten, Eller vad tror ni?

Ikväll blir det Tacos och mys hos Ida en stund, och sedan ska jag till Bertils och mysa där med och ta ett litet farväl av Hanna som åker till Spainen. Vi är nog alla ganska vana att ta farväl av henne, men en extra kram på vägen kan ju inte skada.

Dessutom har det nu ringt två stycken på gammel pärlan, vi kan bara hoppas att vi får sålt den. Onödigt att den ska stå en vinter till när den fungerar. Men nu ska jag äta en banan och jobba sista timmen, flitigt och motiverad som bara den.

Glömde förresten nämna Saras fest på lördag som jag också ska på, kommer nog bli kul. Av resterade tid av helgen ska jag sy gardiner, lycka till. Ha en trevlig helg nu alla, heipa hej!

Kommentarer

Åh, vad ska hanna göra i spanien?

2008-10-19, 16:32:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback