13:e november


Idag på dagen har jag inga större planer, kan bara ta det lugnt och kanske gå ut och njuta av snön som kommit. Jag gillar snö med inte kyla.

Idag på eftermiddagen blir det träning, runt 17 snåret!



Bröst + triceps, 30min kondition och lite mage!

Senare på kvällen kommer Ida, Millan och Vickan hit för att hälsa på, kul! Har dock inget att bjuda på, för vi håller inte på med massa onyttigheter förutom på helgen! Frukt har jag, duger det? Dessutom är det mitt favvoprogram idag, Du är vad du äter : )





Kommentarer

Hejsan!



Nu har jag en ny utlottning av bloggdesign för er som var med förra gången men inte vann.



Bättre lycka denna gång :)



Mvh

Molly

http://molkan.se

2008-11-17, 15:08:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback