Update före lyxfällan


Dags för update:

Som ni vet gick det inte så bra för mig att städa idag, men har i alla fall lyckats diska halva disken och plockat undan, så är lite närmare målet för en städad lägenhet till helgen. Har nyss kommit hem, har tränat och sen varit på kalas. Där serverades det smörgåstårta, mums så gott det var. Inte riktigt nyttigt, men hej hur ofta äter man just smörgåstårta.

Imorgon åker jag till Boden för att hälsa på Annelie, på kvällen blir det lite party. Och lördagen kommer mest troligen att spenderas i Luleå med lite shopping. Kanske att jag kan hitta mig nått fint till kalaset då. Sen på söndag är det alla mammornas dag, så den ska spenderas med mamma för att sen avslutas med att jobba 17.00-22.30.

Så ser mina helgplaner ut, såklart ska jag försöka ta med kameran också. Alltid kul att föeviga minnen med bilder. För som sagt en bild säger mer än 1000 ord.

Nu ska jag se lyxfällan, ett favoritprogram för mig som gillar ekonomi.

Bjuder på en bild också:

image164

(Jag och Annelie på nyår)

Synes

Kommentarer
www.alexandrastyle.blogg.se http://www.alexandrastyle.blogg.se

Åh vad snäll du är, tusen tack för din varma kommentar!! Kan lova dig att din blogg skall besökas ofta, den var bra!!!

//
www.alexandrastyle.blogg.se

2008-05-22, 20:25:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback