God...

eftermiddag, tiden har redan börjat ticka iväg för mig. Kanske för er alla andra också. Jag måste städa, men har inte kommit mig för det ännu. Har absolut ingen lust, men man måste för att det ska se fräscht och fint ut. Oftasta är det också så att alla besöken kommer på helgen, och då kan det inte se ut som ett bombnedslag. Vi har inte riktigt nått den punkten ännu, men snart så om jag inte börjar nu.

Min sambo kommer nog att bli ledsen också, om jag inte håller vad jag lovar, hade lovat han. Bäst att börja, han kanske är hemma om ca en timme.

Dessutom hatar jag min mobil, fan så seg den är. Behöver en ny. Det tar en evighet att bara skriva ett meddelande. Kanske därför ni inte alltid får svar, nej skojde bara. Svaret kommer för eller senare.

Bäst att ta sin superfart nu och börja. Tjingeling, ha en bra dag!

Linda

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback