Fröken ur!

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket för min del, inte så mycket värt att nämna här i alla fall. Dagens höjdpunkt var att höra att Hanna hade det bra. Hon var ute på promenad och trodde att hon hade gratis sms, men icke sa nicke.. Det börjar bli dags att krypa ner i sängen nu, klockan börjar bli mycket. Tror dock inte att jag kommer att kunna sova, är inte ett dugg trött faktiskt. Men när man väl försöker kanske och ligger under täcket. Det är såå skönt att sova. Har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på 70-års kalaset, men funderar på att ta en liten shoppingrunda när man fått pengar. Kanske att jag hittar nått då som slinker med hem.

Vill ha en klocka, en ny. Har hittat några fina hos Nelly. Men vet inte riktigt vilken jag ska välja, vit eller svart? Guld eller silver? Svårt de där, man vill ju att den ska passa till de mesta man drar på sig. Juste det var dags att sova nu, men en liten tjuvtitt på klockorna jag funderar mellan kan ni få, enjoy!

image161

Vilken klocka tycker du?


Kommentarer
Annelie D

1:an! Kan du inte komma till Boden/ Luleå och shoppa när pengarna kommit? Så kan vi göra nåt mysigt å. KRAM

2008-05-22, 09:13:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback