I love my....


Idag var jag trött, har sovit riktigt länge. Men det kan vara skönt ibland. Sov inte allt för länge igår.

Helgen har bestått av:

Fredag: Plugg, matlagning och mys hemma hos familjen
Lördag: Shopping, melodifestivalen, tacos och en hel del dricka.
Söndag: Bakis, handling, kalas, mys med pojkvännen som kom hem.

Har säkert missat nått.

Idag måndag består av plugg, städning, träna, matlagning, kanske kalas tror jag med.

Jag älskar min jacka som jag köpte i lördags, gillar den verkligen. Ibland hittar man verkligen guldklimpar :) egentligen kanske man borde köpa två för det är inte roligt när man verkligen gillar nått och så går det sönder. Men får ta det varsamt med jackan helt enkelt då.

Har inte heller några bilder från helgen, för kameran befann sig i Uppis.

Linda

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback