Update


Herregud vad man får ringa fram och tillbaka. Han på stadskronan är på semester så kan inte få något svar om kontrakt är skrivet eller inte. Så chansen finns fortfarande, men är nog ganska så liten. På onsdag är han tillbaka, och jag har mailat han, så han kommer ha det mitt framför ögonen när han kommer tillbaka på jobbet.

Man kan ju inte annat än hoppas, men hoppas man för mycket är det lätt att bli besviken också. Håll tummarna och be till gud!

Annars har jag fruktansvärt ont ihalsen, och har egentligen bara lust att gå hem från jobbet. Men jag vet att där hemma väntar ett massivt jobb också. Nämligen att flytta ut från lägenheten, pust. Vi har inte många dar på oss, tills måndag ska vi vara ute och allt städat.

Plus att vi ska på Lulekalaset, och jag jobbar dubbelt på fredag. Detta innebär onsdag, torsdag och söndag har vi på oss. Någon som flyttat ut på tre dagar? Att nämna är också att vi jobbar på dagarna. Utom på söndag då : )

Fullt upp med andra ord!

Just nu funderar jag på vad man ska laga till mat, något gott men snabbt. Några tips?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback