Tja, en massa svammel som vanligt!


Hur lyckas jag?
Försover mig nästan varje morgon, och på kvällen kan jag inte somna itid heller.
Ja herregud, men på helgen då man man minsan vakna riktigt tidigt, fast man egentligen ska passa på och sova ut.
Men kanske är det så att det är mycket lättare att stiga upp när man vet att man kommer vara ledig, än när man ska stiga upp till jobbet.

Vilka funderingar!

Vill att dan ska börja lida mot sitt slut nu, men det bara tickar på sakta men säkert. Vill ha speedfart nu!

Idag på morgonen hade jag 40grader i solen. Hot, men bilen visade bara 18grader ska Fredrik. Så riktigt så varmt det inte ute, nu blåser det dessutom ganska mycket. När ska det bli sommar på riktigt? Det har varit ytterst få dagar som varit fina. Och då har man såklart jobbat, man blir nästan bländad av min kropp så vit är jag.

Nu har i alla fall arbetstiden minskat med ca 3 minuter. Haha, patetiskt! Måste sysselsätta mig med något så jag glömmer rum och tid nu.

Ha en bra helg, och hoppas det blir mycket sol!

Kram Banan

Kommentarer

det var ju jatteskont idag ju :)

2008-07-18, 23:23:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback