Seg dag


Imorgon är min sista dag här på Kami, då har jag jobbat klart för sommaren. Men jag tvivlar på att det är min absolut sista gång jag jobbar här om man har tur. Men tro inte att jag har semester/sommarlov för det. Här efter börjar mitt sommarjobb på LH:s augusti ut. Men kan vara skönt att jobba kvällar ibland, så att man får sova ut riktigt ordentligt då. Ska bli skönt : )

Håller på att avstämma massa konton, lite trist men snart tror jag att ja är klar. Lika bra att göra bort allt idag, så kanske det blir en lite softare dag imorgon. Kan behövas när jag ska jobba dubbelt.

Hoppas mina kläder kommer imorgon. Ska förresten klippa och färga håret på måndag. Finally!

Nu brakar helvetet lös där hemma, en massa ska på soptippen, får hoppas att dom inte kastar något som ska vara kvar : )

Tack och hej leverpastej

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback