Gäsp


Idag känner jag mig trött, skulle bara ha velat ligga hemma på soffan idag och slöat ett tag i alla fall. Men det är upp och jobba varje dag, så känns det just nu. Ge mig en liten längre paus och återhämta mig med. Nåja, man ska inte klaga att man har jobb under sommaren, finns väl ett par stycken som inte haft något. Men ibland är det inte så kul, helt okej att tycka så ibland.

Är dessutom inge kul att cykla fram och tillbaka i detta väder, hujja. Man hinner bli genom blöt innan man ens är framme. Kul att plaska runt i skorna, haha. Dör inte av lite regn, men man vet aldrig.

Eftersom jag mest uppdaterar på jobbet, så blir det nästan inga bilder. Får ni stå ut med : )

Tjingeling!

Kommentarer

tackar :)

2008-07-22, 11:37:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback