Wihooo!


Wihoo, jag är frisk. Trodde ett tag att jag skulle få feber idag, kände mig lite tung i huvudet. Men efter lite mat i magen på lunchen så är jag fit for fight..

Sitter just nu och försöker jobba på som en iggel så att tiden går riktigt fort, sen ska jag städa solariet och sen blir det en god middag med Hanna. Kanske måste hinna med en dusch också, när man städar på ett solarie brukar det bli lite varmt ibland.

Lördag ska jag jobba, så inte blir det att hitta på något då sen söndag då är jag ledig. Men får se vad man ska hitta på då, söndagar brukar tendera att vara tråkiga.

Sen börjar skolan och till min fasa går bussen 06.25, vilket innebär att man måste stiga upp ca 05.00. Puh, fan va jobbigt, men sovas på bussen lär det göras. Sen en timmes väntan innan allt börjar. Känns lite pirrigt när man är alldelens ensam, ingen att äta lunch med om man nu inte hittar sig en kamrat.

Vet inget om jobbet än, så kommer att påbörja mina studier vid Luleå Universitet.

Jobba på...

Kommentarer
Lisa

Grattis Linda :)

2008-01-19, 00:09:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback