Monday!


Idag har jag försovit mig så att jag missade bussen och inte kom iväg till Luleå. Tur är det bara var en kort lektion idag, så förhoppningsvis missade jag inte så mkt. Kan ju läsa åhörarkopiorna också.

Sov antagligen för skönt i den nya sängen.

Min och Fredriks romantiska middag igår för att fira, blev dock bara pizza och cola. Vi hade så himla mycket annat att göra. Men vi tog hem pizzorna, tände ljus och såg en film så det blev ganska mysigt det också. Det var tänkt att vi skulle gå på Kina, men det kan man hinna med någon annan gång antar jag.

Kvällen består av att träna, städa solariet, plugga lite, och sedan hopp isäng så att man inte missar morgondagens buss.

Till helgen blir det fest, efterlängtat. Har inte hunnit med så mkt, måste dock inhandla lite nya kläder tills dess så att man har något att ta på sig.

+ om jag hinner idag, ska jag färga håret.

Måste köpa glasögon, jag har väl blivit så pass stor att det är okej att se smart ut ; )

Ha en bra dag!

Kommentarer
Sandra

Haha, jag å johan tänkte åxå käka på kina igår, men vi ides inte, så vi tog åxå hem pizza :)

2008-01-28, 16:08:09

Hihi, söt du är! Klart man ska se smart ut ;) Speciellt när man går på universitet :D Vi kanske ses på bussen imorrn, jag ska också med bussen. Den som går 06.15..

2008-01-28, 20:43:03

Förresten, så ni firar också på Lisas födelsedag? Hihi :)

2008-01-28, 20:44:40
Lisa

Fest? :)

2008-01-30, 10:41:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback