Fredag!


Det har hänt en hel del den här veckan, vet inte riktigt vars jag ska börja. Kan börja med att jag tyvärr inte fick jobbet, föl på att dom behövde en som kunde finska, vilket inte jag kan. Nåja, det innebär att jag kan fortsätta min studier i Luleå på företagsekonomi. Vi läser just nu två kurser parallet, en är jätte intressant och den andra jätte ointressant.

Kommer att dra på mig lån upp över örona, men man måste ju trots allt öka sina chanser och få ett bättre jobb :)
Har ju ett extra jobb som jag kan dra in en liten extra slant ibland, och det kan ju vara skönt.

Har skaffat ett årskort på Nova också, så nu är träningen igång också. Känns riktigt skönt att ha träningsvärk i magen osv. Man känner sig piggare på dagarna och somnar skönare på kvällen.

Förresten så pendlar jag ju, lite jobbigt. Men sen kanske senare att det blir att flytta till Luleå så att man slipper det.

Ihelgen, ska jag jobba, hämta våran nya säng, fira att jag och Fredrik faktiskt håll ihop i 4år nu. Och det är ju alltid ngt att fira.

Har nyss beställt kurslitteratur, 600kr för en bok. Dyrt när man måste köpa fler än det också. Men whatever?

Linda..

Kommentarer
Sandra

Grattis grattis, 4 år, inte illa pinkat :) Ska fara till nova i veckan å fixa träningsprogram. Hata kurslitteratur!!

2008-01-25, 19:25:56
Hanna

Härligt å få veta lite vad som händer! Grattis till 4 år vännen! :) Bra att skolan är okej. och lyxigt med gymkort på nova! Hör av dig :)

2008-01-25, 22:25:34

Oj! Grattis ^^

2008-01-27, 18:04:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback