8:e Januari!


Just nu känns det som att det är mycket på gång, vill bara veta hur allt blir.
Jobbar och står i på Kami och hjälper dom, men har inte fått ngt svar ännu om tjänsten. Kommer nog att få veta i början av februari.

Har kommit in på skola i Luleå, som startar 21:a och får jag inte jobbet så vill jag gå det jag kommit in på. Men då eftersom jag inte fått veta något om jobbet, så måste jag börja så att jag har min plats ifall att jag inte får det. Vilket känns lite skumt.

Dessutom ska jag städa på solariet i 6 veckor, plus att det kommer att bli mkt jobb på LH:s nu när dom åker till Thailand.

Det skulle kännas så onödigt att åka fram och tillbaka till Luleå varje dag och kanske måste köpa några böcker om jag skulle få jobbet. Men jag måste ju, för om fallet inte blir så måste man ju hitta på nått!

Dessutom funderar jag på att läsa någon kurs på distans om jag får jobbet, slippa ta bidrag och ändå få lite mer kunskap i hjärnan. Jag vet det kommer att bli jobbigt, men man är ju trots allt fortfarande hyffsat ung ; )

Nåja, nu känns det som att jag gjort en massa upprepningar, men det får vi som läser stå ut med. Ska hoppa i duschen nu, har inte hunnit med det ännu. Har städat och lite sånt som vanligt när man är hemma.

Någon som vill hitta på något? Känns som att jag inte hinner träffa folk.. or what?


Linda..

Kommentarer

Hejsan, vad är det för något som du hade tänkt läsa i Luleå? :)

2008-01-09, 15:11:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback