Glad alla hjärtansdag!


Idag är det alla hjärtansdag, firar inte det så hårt direkt. Jag anser att man ska ta hand om sina när och kära varje dag. Men man kan ju alltid försöka hitta på nått speciellt.

För mig består dagen av plugg, träna och sen förhoppningsvis en lite middag. Kanske blir några extra karmar och pussar också.

Min lins tjorvar i ögat, så jag blir galen. Men sånt som händer ibland.

Har varit sjuk nu ganska länge, kul var ju att man skaffade ett årskort som man kunnat bruka bra den senaste månaden eller så inte. Men idag, då är jag frisk och idag blir det träning.

Veckan har hittils sett ut såhär:

Måndag: Sjuk, lunch på stan med brudarna, vila, jobba.
Tisdag: Skola, jobba, Marie Picasso, sova. + Hanna och Lisa for, så skönt dom kommer ha det.
Onsdag: Plugga, tvätta bilen, tanka, handla, kalas och jobba.
Torsdag: nämde jag ju ovan. Men plugget går inte så bra!

Helgen består av jobba lördag, plugga lite och sen får vi se. Vill någon hitta på nått kul ?

Bye..


Kommentarer
Sandra

Lust att komma å se på handboll på söndag? Sen kan vi ju kanske fara å träna typ innan eller efter. Vet inte riktigt vilken tid den är.

2008-02-14, 13:37:39

KAn vi festa snart? :)

2008-02-15, 14:32:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback