Snart jul!

Bloggandet för mig rinner hela tiden ut i sanden, men nu ska jag verkligen försöka skriva lite mer. Idag känner jag mig trött och sliten, behöver en dusch. Men ingen ide att hoppa i duschen nu, när jag har ett träningspass som väntar på mig runt hörnet. Först ska syster komma hit, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Ikväll blir det Idolfinal hos Hannah, undra vem som kommer att vinna. Tycker Kevin förtjänar att vinna, men jag gillar Alice! Herregud kan inte sitta här och skriva om Idol, är jag 14 år eller vad?

Tiden bara rinner iväg känns det som, snart är det ett nytt år och jag kommer att fylla 23år. Nu börjar man verkligen bli gammal, eller inte gammal men uppåt på vuxenstegen! Kommer nog tro att jag är 20år minst tills jag fyller 30. Äsch, jag orkar inte tänka på det nu, man ska trots allt leva i nuet eller hur?

Nu är nästan alla julklappar köpt iaf, kvar är en till Fredrik och min hemliga julklapp. Har fortfarande inte köpt den, och jag kommer få krupp på köpet. Dålig på att hitta på bra saker för 100kr! Dålig på presenter/julklappar i stora drag, jag kan gå en hel dag på stan och försöka klura ut och ändå inte få köpt någonting. Jag tänker för mycket, där har ni svaret.

Lova bara, bli nöjd vad det än är : )




Kommentarer

Receptet finns på recept.nu

Leilas biskiver ; ) Byt ut chokladen som du doppar i mot ljus/vit, det blir mkt godare ! ;)

2008-12-13, 11:39:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback