Jag gillar verkligen inte

att vara sjuk! Jag hatar det närmare bestämt, och det brukar alltid smyga sig på mig när jag minst vill det också. Hoppas det bara går över till Hemvändar, lilla julafton och självaste julafton med familjen! Men jag ligger mesta dels i soffan och tar det lungt. Inga riktigt ansträgningar eller så, kommer nog gå över!

Men när jag blir sjuk, då får jag riktigt ångest för att jag inte kan träna. En vecka utan träning känns nu som att jag kommer att bli förslappad. Även om jag vet att det inte är så, får jag ångest på något sätt.

Nåja efter nyår sätter deffen igång, fit till beachen skulle jag tacka och ta emot. Men hårt jobb det kommer de att bli : )
Nu ska jag vila mig, så vi kan ses över en cider på måndag! Kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback