Igår köpte jag en


Nyår-klänning!



En sådan, fast svart såklart. Har dock inte riktigt bestämt vad jag ska ha för strumpbyxor till.

Angående nyår, har jag ringt runt lite utan respons hittils. Har blivit sjuk nu, så orkar inte riktigt sitta i telefon, när halsen gör ont. Hur som helst kunde vi kanske mest troligt vara i K-borg, Taz har fixat. Men inte helt 100% säket än.

Vad det gäller dig Bea och Deion, bara ni tar er till Kborg så sa mami att hon mest troligt kunde skjutsa hem er när ni vill åka hem.

Hur blir det med lilla julafton, vars ska vi vara och vilket datum? Vi kan vara här eller hos någon annan, har dock ingen julgran!

Återkom, nu ska jag vila mig på soffan : )

Ps. ska vi gå ut på juldagen? Jag har inget sug, men om alla andra har det kan det ändras på ; )



Kommentarer
Hannah

Skulle ju vara super om vi fick vara i Karlsborg och bea kan vara med också! Hoppas det löser sig. Lilla julafton blir väl hos Sandra på tisdag! :)

2008-12-17, 14:08:03

jag vet inte vad jag ska säga...

gu vilken go mami du har!

2008-12-20, 11:48:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback