Hemvändar


Idag har jag vaknat tidigt, fast jag gick och sova sent. Men skulle skjutsa Fredrik till jobbet, så att jag kunde ha bilen. Har några ärenden som jag behöver få gjort. Eller ärenden ska köpa strumpbyxor och gå på systemet. Har vi kommit framtill vars vi ska vara ikväll innan hotto?

Det går bra att vara här, tror jag! Brukar inte vara så bra på förbereda min sambo, brukar mest köra utan han bara. Men det finns några minus, att vi alla måste betala taxi in till hotellet, gå med pumps - inget för mig! Fredrik kanske kan köra en sväng om inte annat. Jag kan inte spela musik, bara genom dvd:n för tillfället och är någon jätte allergisk mot katter så funkar det inte så bra :( (Ja, Hanna jag vet att du är det).

Någon annan som vill erbjuda sitt place? Kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback