En liten fredags uppdatering!


Dagen idag har hittils gått ganska segt, kanske för att man ha måsta göra tråkiga saker som att diska, skubba spisen osv. Sen kom syster hit och ville låna några kläder, var lite svårt att hitta något som passade henne. Hon är lite och jag stor, men tillslut hittade vi en svart tubklänning hon kunde ha : )

Nu ska jag vänta på att gubben kommer hem, sen laga mat, hoppa i duschen och sen bär det av till Ida. Kanske att jag ska försöka klämma in ett träningspass, men känner mig inte riktigt iform. En promenad kanske gör susen!

Dessutom glömde jag bort att jag bättrat på F CV och personliga brev, i våran familj är det jag som är skrivaren. Synd bara att man inte är super duper duktig på det, men det duger förhoppningsvis så att ett jobb han får.

Ciao Bella!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback