Vägen till mitt nya jag!


Jag har kommit på att jag ska ta hjälp av bloggen för att nå mitt nya smalare jag.
Kommer att skriva mat och träningsdagbok hädan efter. Ni får gärna komma med kommentarer.

Men vi börjar med idag

Frukost: 1 skål med vanilj-yoghurt med blåbär och hallon

Middag: Revbensspjäll med grekisksallad och tzatsiki

En hemmagjord muffins

(har jag kanske ätit lite för lite idag)

Träning

Rygg
Biceps
Mage

Ingen kondition idag!

(Låter som en klyscha, men jag var lyckligare som smalare, jag har kommit på fel väg känns det som)

Kommentarer

Jag förstår det där, jag var också mycket lyckligare när jag var smalare, men var ändå inte nöjd då. Så egentligen kanske man bara intalar sig att man var det eller nå.. Hur som helst, tänk att det där är så himla viktigt för människor, deras vikt och om de har en bilring för mkt eller så. Tänk att det ska påverka om man är lycklig eller ttycker om en själv, typ. Det känns ganska sjukt egentligen..

2008-04-11, 19:21:53
Hanna Me

vart är lunchen?

2008-04-14, 22:53:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback