Sleep tight


Dax att gå och lägga sig i sängen, det finns ju en morgondag att tänka på också. Men innan jag släcker lampan ska jag läsa nya SOLO som jag har inhandlat idag. Lite inspiration har aldrig skadat mig i alla fall.

Är det förresten någon som vet en bra sida på nätet där man kan inhandla adidas kläder? Är på jakt efter just en särskild adidasjacka, men har inte hittat den på nätet ännu. Den fanns med i något nummer av Sofismode. Tips är välkomna att lämnas i kommentarfältet.

Sov sött!

Kommentarer

sant, det ska ju hända någon någongång eller hur? Finns ju flera om dagen som det händer eftersom jag ser det på TV ;D hihi

2008-04-23, 00:19:25
Lisa

Kolla på zoovillage!

2008-04-23, 13:01:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback