Mat, mat, mat... Give me some food!


Det vill inte riktigt ge med sig, men det går åt rätt riktning i alla fall. Har missat jätte mkt i skolan nu, men får försöka ta igen det så mkt det går. Ingenting är ju omöjligt bara man bestämmer sig. Ser ut som ett bombnedslag hemma hos oss just nu, pga. att jag har varit sjuk och Fredrik trött efter jobbet. Men kanske att man måste ta och städa lite. Har inte haft så stor matlust nu när jag är sjuk, men idag känner jag att det skulle sitta fint med nått riktigt gott! Kött skulle jag vilja ha, med tzatsiki och något mer till.

Håller dessutom på att leta en lönespec. jag har alla på samma ställe förutom just den jag behöver. Är inte det typiskt? Kanske att man kan få fara förbi jobbet och be att få kolla på någon kopia. Eller så får man försöka minnas vilka dagar man jobbade i November/December. Lätt som en plätt ; )

Ser ut som en skit också, kanske dax att ta en dusch. Kanske att man känner sig ännu friskare då, värt att prova iaf. Nu ska jag försöka plocka lite fast jag inte är hundra ännu.




Linda Johanna B.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback