Jag vann en liten slant!


Idag har jag försovit mig, inget ovanligt engentligen men suck iaf. Hur som helst förde den ändå något gott med sig, jag har vunnit 2150kr på tvn. Men jag antar att det ska dras av någon ev. vinstskatt också. Men kul hur som helst, dom pengarna kan jag investera till att köpa en efterlängtad cykel.

Annars idag har jag städat lite, hunnit äta en glass, solat lite på balkongen, läst lite tidningar osv. Ganska slö dag med andra ord. När killen kommer hem blir det mat och träning, behövs.

Ska försöka hitta mina svarta leggings nu som jag förlagt. Ciao!

Kommentarer
Sandra - mamma sen 15 http://fryc.blogg.se

Grattis till vinsten :-)

2008-04-22, 14:33:47

vad vann du på? TV? ..

2008-04-22, 14:38:28
Lisa

Coolt, var det på typ sånna här bajs program? :)

2008-04-22, 22:24:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback