Förkyld...


Dagen började dåligt, är sjuk. Eller har ont i halsen och förkyld, dessutom måste jag jobba ikväll. Behöver pengarna så kan inte tacka nej. Har dock varit hemma från skolan.

Ska bara ligga och lata mig i soffan tills det är dax att jobba, vila ut sig så att man orkar. Snart börjar ju "våra bästa år". Måste se vad Marlena mer erkänner när hon tagit sanningsserum. Haha!

Nosen rinner, så har papper i näsan. Såhär kan det se ut


Ha så kul alla ni som ska på skotercrossen ikväll, hade velat fara. Men tjäna pengar var viktigare just denna månad. Dessutom vet vi ju redan att gud straffar mig så att jag är sjuk när det verkligen är partii, vilket det skulle ha varit idag om jag inte hade jobbat.


Linda


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback