Update!


Här kommer en liten update, var och hälsade på Annelie från måndag till tisdag. Var riktigt kul och mysigt. Sen på tisdagen så umgicks jag med syster och sedan blev det att jag och Fredrik myste i soffan och såg die hard 4.0. Den var bra :)

Igår åt jag lunch med Sara på Kina, och gjorde några ärenden på stan. Färgade även om håret eftersom att det mattas av så, och det blev bra. Såg lite fotboll och sen slockande jag näst intill.

Nu sitter jag här, och funderar på vad tusan jag ska hitta på. Kanske dax att städa igen, men vet inte riktigt om jag orkar idag. Måste börja skriva på en ny cv eller updatera min gamla kanske. Ja vi får se vad dagen har att erbjuda :)

Tjingeling!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback