Trallalllaaa

Söndag idag, och det är en såndär typisk dag när man inte riktigt har nått att göra och man vet inte riktigt heller vad man ska hitta på. Men det löser sig kanske under dagen, men det är fan snart middagsdax så antar att det inte gör det.

Är säkert bara skit på tv:n idag också, som det alltid är. Men det får man ju ta, ids då inte heller se någon film idag för det gjorde jag igår, så som i himmelen och epicmovie. Har sett båda två, men efter stark påtryck blev det dom två. Eller jag ville se så som i himmelen, det är så vackert när hon sjunger. Det gör en stark!

Näe, nu ska jag sluta svamla och för en gångsskull försöka hitta på nått vettigt på en söndag.

Bye all!

Jag är så satans less på det här, ska det aldrig bli bättre? Jag vill då inte ha det såhär, jag vill verkligen inte det. Pls kan allt bara bli bättre.

Kommentarer

Men, hur är det Linda? :S

2007-10-21, 22:22:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback