Shopgalen!


Ibland kan man verkligen inte sluta handla för en pengarna på kontot tar slut. Vet inte hur mkt jag handlat nu på senaste tiden. Måste bero på att jag har för lite att göra på dagarna ;)

Mina färgade linser har fortfarande inte kommit, men har fått ett mail att dom är försenade men ändå. Det är snart en vecka sen dom ska ha kommit. Vill ha dom nu!

Har nyss beställt lite från Hm, men var bara småplock:
- 2st väskor
- Ett par knästrumpor
- Och en tröja

Hade 10% rabatt, så passade på lite. Snart borde även mitt Asospaket komma. Ja ni ser, har många paket som jag väntar på. Iih, har handlat för mkt.

Har även hunnit med att se nya Beck ihelgen, den var bra. Men tror inte att det kommer några fler filmer nu, trist eftersom att dom är så bra.

Nu ska jag dra :) Heipa!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback