Monday!


Det är lite tråkigt nu när man inte får jobba så mkt, vet inte riktigt vad jag ska hitta på under dagarna.
Idag har jag i alla fall sett på tv på morgonen som vanligt, är ganska skönt att kunna mysa i soffan ett tag.

Jag har ätit frukost och hunnit laga lunch för att sedan äta upp den. Jag har varit ute på en långpromenad, som gjorde att jag till och med fick skavsår, men det var nog mitt eget fel. Men har i alla fall köpt skavsårsplåster, så att det ska bli bra fort, och för att jag ska träna imorgon.

Jag har också varit till Risön och ätit middag och tvättat katterna, det gillar dom verkligen inte.
Har  även hämtat ut mitt Hm-paket som hade kommit, var rätt nöjd med sakerna.

Nu sitter jag och väntar på att ID ska börja, ganska kul att se på det och försöka klura ut vem som gör vad.

Hoppas alla haft en trevlig dag iaf, hejhej!

Kommentarer
Sandra

Har inte heller så mkt att göra om dagarna. Om du vill hitta på nå är det bara att höra av dej :)

2007-10-23, 11:05:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback