Information: Linda Bergqvist

Hade lite att göra, så här kommer en lista som jag snott från Ida!

Vilket är det pinsammaste bandet du lyssnat på?
Oj, ska man komma ihåg det? Har man väl förträngt!

Hur många timmar i sträck har du som längst spenderat framför datorn?
Ganska många, en hel arbetsdag!

Vilken färg är det på din cykel?
Har en lila och en gul/guldaktig!

Blondin eller brunett?
Brunett for the moment!

Vilken färg har du på din msntext?
Svart, ganska tråkigt!

Vilket stjärntecken är du?
Jungfru

Har du diskmaskin?
Inte det, men skulle väldigt gärna vilja ha en ;)

Rakar du ögonbrynen?
Nej, plockar dom ibland!

Har du något husdjur?

Två busiga katter, Theodor och Lillen.

Vad gav din mamma dig för ett smeknamn när du var liten?
Kommer inte ihåg, men säkert ngn gulligt!

Är du kär?

Jaa, det är jag.

Har du någon gång brutit på tyska för att imponera på en kille/tjej?

Skulle inte tro det.

Har du någon gång sagt lol under ett samlag?

Ehh, näe!


Har du någon gång ätit godis för 100 kr under en kväll?

Näe, det har jag nog inte. Men däremot har jag köpt godis för över 100kr, men det var inte till mig!

Något du är beroende av?
Shoppa, kan inte sluta!

Har du några fobier?
Hatar tandläkaren och gillar inte att ta sprutor eller blodprov.

Beskriv i detalj det äckligaste du någonsin ätit?

Kan säga att det äckligaste jag har druckit var när jag tog mjölk, som visade sig vara gammal och jag kände håriga saker i den, men det spottade jag ut. Huva! Men äckligaste jag ätit måste nog vara sill, eller ngn sådant!

Hur lång är du?
Ca 169!

Om du vore ett verktyg, vilket skulle du vara då?

En borr.

Sover du med gosedjur i sängen?
Om Fredrik räknas som en?

Vad har du som ingen annan har?
En hel del skulle jag tro.

Vad har du för mobil?
En samsung, kommer inte ens ihåg vad den heter mer. är röd iaf!

Vem fick du senast sms från?

Fredrik

Vem fick du senast mms från?

Måste ha varit Fredrik eller mamma

Vem ringde dig senast?
Också Fredrik!

Är du förlovad?
Näe, men snart kanske!

När duschade du senast?

Igår

Vem tänker du på just nu?
Mig!

Kommentarer

HAha, usch vad äckligt den där håriga mjölken upplevelsen måste ha varit.. Uuuuuuuuack!

2007-10-23, 18:53:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback