En helt vanlig måndag!


Har kommit hem från jobbet för en liten stund sen, gud vad ont i fötterna jag fick idag. Har nyss lagat mat till mig och Fredrik, det blev spaghetti och köttfärssås idag, mums. Har även hunnit med att handla en mössa och sockar idag.

Behövde verkligen sockar, får typ leta ihjäl mig för att hitta ett par på mornarna. Då är det dax att inhandla nya.  Förstår mig dock inte på hur dom altid kan försvinna.

Vet inte riktigt ännu vad kvällen har att erbjuda men det lär väl visa sig. Kanske lite mys i soffan med en kopp the och en långpromenad. Ja, vi får helt enkelt se.

Måste nog skaffa mig ett till jobb, någon som har ett tips?

Näe nu ska jag vila en stund på maten, Ciao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback