Svammel!


Nu börjar det bli lite kallare ute, har märkt det eftersom att jag promenerar fram och tillbaka till furuhed varje dag. Det är där jag har utbildningen för dom som inte vet. Har nyss ätit lunch, men var lite slö så det blev bara fil och flingor! Ska sen tillbaka och fara på ett studiebesök, mén kommer dock ej ihåg vilket företag det var nu.

Sen ska nog jag och Fredrik ut och äta, inte för att jag vet vad det blir för nått. Men kinamat skulle sitta riktigt fint i magen just idag, mumma!

Såg film igår, och hade tända ljus. Mysigt, men somnade som en stock kl 21.30, var så trött så trött. Antar för att det var ganska länge sen jag steg upp såhär tidigt på morgonen, när man jobbar på Lhs, ställer man om dygnet lite iaf.

Är sugen på lite fest snart, men det kommer kanske till Lucia? Eller var det bara när man var liten man festade då? Jag kommer inte ihåg, så uppdatera min hjärta lite : )

Håller även på med storstädning såhär innan jul, det behövs verkligen. Sedan måste jag börja titta på lite julklappar också, har inte alls hunnit med det. Men det kommer, förut brukar jag handla dem dagen innan, så man kan ju säga att jag är i god tid ändå.

Pärmar ska jag köpa idag också, måste få ordning på alla papper så att dom inte ligger överallt. Räkningar har jag koll på, men efter att jag vetalat dom hamnar dom lite överallt. Men det är väl så ibland, man kan alltid bli bättre på att hålla ordning.

 Linda.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback