Sökt!


Ojoj, idag har jag försovit mig riktigt länge. Skulle vara kl 8.00 på furuhed, gissa när jag vaknade? 12.17, så det var då ingen ide att börja dra sig dit då, eftersom att det bara var ett studiebsök kvar då, och jag hade aldrig hunnit med det.

Så har istället suttit hemma och njutit av min kladdkaka som jag bakade igår och äntligen skickat in ansökan till Kami, nu återstår det bara att se hur det går med det. Dom kanske inte vill ha mig, men då får man acceptera det och helt enkelt gå vidare.

Har kommit på vad jag och Matilda ska ge i julklapp till mamma och Peter, kommer nog bli riktigt fint.

Har ni försökt nå mig, så är det förgäves eftersom att jag glömde min telefon i bilen igår och ides inte gå till Fredrik farfar och hämta den när jag väl kom på det. Och nu är telefonen på Innanbäcken med Fredrik, han jobbar där så den har följt med han : )

Någon som vill komma och träna på Nova/TC? Eller någon som komma ut och äta middag ngn dag? Eller kanske laga en riktigt god middag, vill sällskapa lite.

Nu ska jag fortsätta med disken som jag började med igår, hade inte så stor lust så allt blev inte färdigt.

Linda Johanna



Ps. för er som inte vet, har vi ju ny bil också, fast den har vi haft ett tag nu!

Kommentarer
Lisa

Handboll idag i SPH kl 19.30 :)

2007-11-28, 14:43:52

JAG, vill gärna komma å träna på Nova.. :D

2007-11-28, 22:39:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback