Sjuk..


Jag hatar att vara sjuk, är förkyld och kan typ inte andas genom näsan. Plus att halsen gör förbannat ont, dessutom ska jag jobba idag också, kommer nog bli lite tungt, men behöver pengarna så får stå ut helt enkelt.

Till Ida: Bra, då far vi. Fast jag måste bli frisk först!

Ska jobba på Kami nu också, ngn vecka och hjälpa till med att uppdatera prislistor och kundregistret, kul att få ngn att göra om dagarna och få betalt. Hur det går med jobbet jag sökt där, det får tiden utvisa.

Just nu känner jag mig död, ska försöka äta ngt, vila och försöka bli i min bästa form tills det är dax!

Linda

Kommentarer

Ja det är inte kul..
Hoppas du kryar på dig :)

2007-11-30, 12:01:41

krya på dig.

2007-11-30, 12:10:28

krya på dig.

2007-11-30, 12:10:32

Va skönt för dig! :D Med jobbet alltså.. inte sjukan :P

2007-11-30, 21:55:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback