Onsdag!


Har nyss kommit hem och ätit en smörgås. Var lite hungrig, har varit på två st studiebesök idag. Billerud och modulsystem! Var ganska intressant och se hur dom jobbar, och hur det ser ut.

Ska vara med Sara idag, hon borde klampa in genom dörren snart. Det är bandy idag också, måste man ju nästan se och sen fotboll också. Blir mkt att hinna med idag :)

Har ingen aning om vad jag ska laga till middag, är inte hungrig just nu men lär väl blir framåt kvällen kanske.

Ska jobba lördagkväll, så det blir ingen filmkväll för mig hos Vickan. Just typiskt att man ska jobba när det händer ngt, men antar att jag hinner med att se ett flertal filmer i mina dar.

Näe, ska nog ta en liten tupplur!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback