Mycket och ingenting!


Nu kommer det säkert bli ett långt och utdraget inlägg, men har inte skrivit nått långt på länge. Är snart klar med min julgran som jag svarvar, kommer bli skitsnygg.

Blev bandy igår, men blev lite stressigt pga att jag och Sara skulle hämta hennes saker i Nyborg +  att vi skulle hinna äta middag och ta på oss. Då kanske ni tänker att det tar inte så lång tid, men fråga audin isf. Herregud, gå och läs i Saras blogg så forstår ni hur komplicerat visa saker kan vara.

Blev inget jobb ihelgen, ska jobba mer nästa helg istället. God for me, då kan jag umgås med mormor och morfar, plus att jag kanske hinner med filmkvällen också :)

Vet inte riktigt hur jag ska göra, men dom söker en medarbetare på Kami med samma arbetsuppgifter som jag haft tidigare, behöver ju ett jobb. Vad tycker ni, ska jag söka?

Jag har inte ens börjat julpynta, och det är redan skyltsöndag. Inte för att jag har så mkt julsaker, brukar bara dra fram allt rött jag äger så att det i alla fall ser lite juligare ut!

Är det någon som vill bjuda mig på en utomlandsresa och köpa en Canadian Goose jacka till mig? Hör av er ;)

Nu börjar jag få ont i ryggen, när jag sitter med laptopen i knät, så ska göra mig lite te och se insider nu.

Linda



Kommentarer

Haha. Jag tror du får din Canadian Goose! Men LINDA! Klart du ska söka!! God damn.. det var ju det här du tjatade om. Tänk på Västindienkryssningen ;) Dessutom vet du ju att kommer få det. Kör. Såklart!

2007-11-22, 22:44:34

Klart! Sök, sök. Speciellt med tanke på kryssningen, haha :D

2007-11-24, 00:40:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback