Jobb iallafall!


Så blev det jobb iaf ihelgen, men dagtid istället. Känns lite bättre för då hinner jag med middagarna med mormor och morfar iaf. Kom just hem, har äntligen svarvat klart min julgran, den står här brevid mig och glänser.

En positivt överraskning är att jag fått retroaktiv lön från Silja, inte för att det är så mkt. Men ändå dom pengarna kan ju alltid användas till nått :)

Ska snart fara till mamma, ska äta middag där. Gott och skönt, ibland är man verkligen inte på humör för att laga mat. Tror att jag ska dricka lite vatten, och julpynta lita nu innan jag ska till mami.

Ciao!

Kommentarer
Lisa

Hej Linda! jag såg att KAMI sökte personal, alltsåtyp samma jobb som du hade! Kanske ngt du kan söka?! Kolla på platsbanken på arbetsförmedlingens hemsida!

2007-11-24, 15:40:36
Lisa

Haha, nu såg jag just att du redan skrivit det.. haha!

2007-11-24, 15:41:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback