Fredag!


Idag blir det jobb på kvällskvisten, skönt att få dra in lite pengar till kassan här hemma. Men det lyckas alltid falla att jag får jobba när det händer något. Mormor och morfar kommed idag och Stig fyller år, men kommer inte hinna umgås med släkten om dom inte fortfarande är här imorgon.

Men ska kanske umgås med Annelie efter jag jobbat, se en film och ha det mysigt. Fast jag kommer säkert somna som en stock.

Igår beställde vi biljetterna, ska bli kul att fara. Har inte sett Lasse på länge, fast måste nog lyssna lite mer på skivan nu så att man kan sjunga med lite. Har inte riktigt fått kläm på texterna ännu nämligen. Men det kan man lära sig snabbt!

Har sovit svinit länge idag, ända till kl. 12.00 så då kan ju räkna ut hur länge jag varit uppe idag. Men är så trött hela tiden, beror på pälsmedicinen tror jag. Måste äta det nu, så det bli bara värre och värre med katterna. Men hur ska jag kunna häva bort dom, dom är ju såå goa.

Har fortfarande ångest sen ihelgen, usch hur kunde jag bete mig så. Som en lite fjortis som dricker för första gången ungefär. Så kan man ju inte bete sig när man är 21-år gammal.

Nu ska jag vänta en stund och sen se days of our lifes, jag vet värsta b-såpan. Men måste få veta vem mördaren är innan jag kan sluta se det. Ska också städa lite, sen laga mat, hoppa i duschen och som sagt det leder till jobb.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback