Brist!

Snott från Ida!

1. Tre namn jag lyssnar till:
Linda, syster och sötnosen kanske!

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är väl ganska snäll, och kommer nog bli ännu snällare till jul

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag tänker för mycket

4. Detta är jag rädd för:
Just nu är det att mina visdomständer ska komma upp, men det värsta är nog att det skulle hända min nära någonting

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Frukost, en puss och en bra tidning att läsa

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Stressa, skrapa rutorna på bilen och ingen aning!

7. Detta tycker jag om att göra:
Laga mat ibland, en mysmiddag! Umgås, och gosa

8. Detta vill jag göra just nu:
Åka utomlands

9. Bästa känslan:
Pirr i magen kanske, att vara omtyckt!

10. Värsta känslan:
Kommer inte riktigt på....

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Ärlighet vara längst!

12. Är jag kär just nu?
Ja!

13. Jag vill gifta mig:
Ja, det vill jag nog

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Haft en riktigt snygg bil, besökt Hawaii. Oj, det finns hur mkt som helst ju!

15. Min käraste ägodel:
Familjen

16. Något jag vill ha i present:
En mobil, en stekpanna och en ny lägenhet skulle sitta fint

17. Detta har jag på mig just nu:
Adidas-byxor och en craft-tröja

18. Favoritkläder:
Älskar klänningar just nu!

19. Favoritdjur:
Hund och Katt!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Jag lyssnar på det mesta

21. Favoritlåt just nu:
Nått med Fergie kanske!

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Går inte i skolan just nu, men bak i tiden var idrott det roligaste och tråkigaste måste ha varit matte kanske

23. Stjärntecken:
Jungfru

24. En bok jag gillar:
Gömda +  fortsättningsböckerna

25. En film jag älskar:
A walk to remember, och en massa andra!

26. Tv-program jag gillar:
DH, Greys och en massa fler. Ugly Betty får man ju inte glöma!

27. Favoritdoft:
Vanilj

28. Detta äter jag gärna:
Kött med grekisksallad och tzatsiki! Mumma

29. Dricker helst:
Vatten och lättmjölk!

30. Favoritgodis:
Finns ingen godare än choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Hawaii, Thailand och en massa andra ställen

32. Färg på mina ögon:
Gröna

33. Min längd:
Ca 168

34. Jag tror på:
Ett liv efter döden

35. Jag spelar:
Kort isf, kanske 500, poker osv.

36. Person jag beundrar:
Finns många personer, som jag beundrar på olika sätt.

37. Så här bor jag:
I en två, men vill ha något större nu.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
En halvdöd har jag just nu, försöker få den helt till liv nu!

39. Det här tänder mig:
Kanske inte angår dig

40. Det här gör mig avtänd:
Dålig andedräkt kanske?

41. Favoritfärg:
Svart och grått just nu. Lila går också!

42. Favoritcitat:
Jag har glömt bort mitt favoritcitat

43. En hemlighet jag vet:
Hemligt

44. Bästa present jag fått:
När jag fick min första mobiltelefon tror jag

45. Senast köpta skiva:
Absolute music 55

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Hmm? Inget just nu! Näe, men gillar mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Magen i detta nu!

48. Udda förmåga/egenskap:
Ingen aning

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Puma

50. Vad lyssnar du på just nu?
Surret från datorn

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jobba, diska lite, se tv, beställa biljetter, umgås med killen, laga mat osv.

52. Var är dina föräldrar födda?
Oj, mamma kan jag att hon är född i Västerbotten iaf!

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Vet ej

54. Vilken är din favoritrestaurang?
I Kalix är det då Kina eller mammasmat i hennes kök!

55. När badade du i en pool senast?
Förra sommaren, badade bara ute i riktigt denna sommar

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Inte direkt

57. Hur många barn vill du ha?
Två egna, en tjej och en kille. Sen skulle jag vilja ha ett utländskt också!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Dansband, usch

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jo, men det är hemligt

60. Vad har du för TV-kanaler?
Jag har, ettan till sexan + några andra

61. Har du åkt moped någon gång?
Vespa har jag åkt

62. Har du busringt någon gång?
Självklart

63. Har du fått felparkeringsböter?
Jag och Fredrik har, en gång!

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Höjdrädd säger jag bara

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Dedu!

66. Har du en egen trädgård?
Nix

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
The Simpsons of course

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Näe, men kan sjunga med när jag hör den

69. Badkar eller duschkabin?
Båe och

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Vänner någonting hette den

71. Favoritpizza?
Calzone, vesuvio eller Hawaii

72. Chips eller popcorn?
Beror på, gillar båda

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Har provat rött, men annars kör jag på läppglans!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej, ej hört talas om

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Inte det

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin är mkt godare

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Fredrik, vi åt stektkyckling i sötsursås!

78. Favoritchoklad?
Marabou tror jag

79. När röstade du senast?
(,")

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Förra sommaren, men åt däremot hemodlade äpplen i sommras!

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
En liten kanske med fotbollen

82. Är du bra på matlagning?
När jag väl vill vara det!

83. Klarar du att tanka själv?
Ja, det gör jag!

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Absolute inte!

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola är godare

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Näe, men däremot har jag fått t.ex flecce, tröjor m.m.

87. Vad var det senaste du handlade?
Nyponsoppa, lite riven ost, citron, tonfisk, youghurt, mjölk

88. Har du kräkts offentligt?
Japp, tragisk nog

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Båda, men har redan en av sakerna!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jadå, det gör jag!

91. Har du ringt något betalnummer?
Ja, har jag

92. Kan man vara vän med sitt ex?
ja, det kan man.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Kommer inte ihåg, var så länge sen!

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Lagomt tror jag

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Välkommen till röstbrevlådan.....

96. Vad har du i din väska?
En massa skrot

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Näe, inte direkt

98. Vad är du tacksam för idag?
Det finns så mycket jag kan vara tacksam för

99. Var hittade du den här listan?
På Idas blogg!

100. Fem personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Dom fem intressantaste personerna som läser detta!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback