Äcklad!


Jag är äcklad av mig själv, hur kan jag ha blivit så tjock. Kanske inte är den tjockaste, men har ändå en hel del att ta i. Satt och kollade på gamla bilder från förra året och jämförde med nu, Herregud.

Nu måste jag träna, det får inte rinna ut i sanden som det alltid gör. Säg till om det är någon som vill hänga på, alltid roligare om man har något att prata med och som kanske pushar en lite extra.

Vad äter ni, när sötsuget tar till?

Jag är less på det här!

 

Se skilladen! Bubä!

Kommentarer
Ronja

Linda tryck inte ner dig själv .
Okej jag är en riktig gotta älskare, men om man vill ha något sött men nyttigt.
Blanda minikeso, jordgubbar & hallon & ringa flytande honung över.
Köp frysta bär & ta fram lite i taget så det alltid finns i en låda i kylen. Bär, Keso & flytande honung hittar man på Ica.
Detta är proteinrikt & väldigt mättande.

& ät massor av fisk , Mättar & hår & hud blir starkt ! :)

2007-11-09, 15:18:26
Sandra

Jag henkar gärna med å tränar när jag kommer tillbaka till kalix, är tillbaka till jul. Då kan vi starta vårt nya liv ;)Ja ä mä ja : )

2007-11-09, 16:58:59

Jag vill följa alltid.. och simma. Men jag har ingen bil.

2007-11-09, 23:01:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback