Idag är det tisdag och DH!


Nu har det helt plötsligt blivit en massa jobb för mig, men ska väl inte ta det som negativt precis. Jobbar både på Lh:s och hjälper till på Kami. Så det blir som att man jobbar fulla veckor. Dessutom kommer det bli mer på Lh:s nu till jul pga. att vi ska jobba dubbelt.

Igår rände jag runt stan för att hitta ett par vinterskor till henne, vi lyckades hitta ett par tillslut och tur var ju det. Blev sedan middag hos mami och en massa svammel som vanligt.

For på Lh:s för att hyra en film och bara ligga och slappa i soffan, blev dock att jag stannade där till stägning och pratade. Fredrik låg ändå hemma och sov, så hade inte direkt så bråttom.

Filmen var väl dock inte den bästa, och jag var uppe alldelens för länge egentligen. Inte konstigt att man kände sig död på morgonen och inte känner sig så fin på arbetet. Det var bara att hoppa i duschen, borsta tänderna, smörja in ansiktet och ta på sig kläderna och sedan bar det iväg. Tur att det fortfarande är så att man kan äta en liten frukost här, annars hade jag hungrat ihjäl innan lunchen.

Ikväll blir det att simma med Sara, kanske att man borde sola sig lite innan. Eller ska man ens orka börja hålla på med sånt? Sedan blir det sista avsnittet av DH : (

Näe, nu är det dax att jobba effektivt fram till fikarasten.

Take care, puss!

Ps. dax att detoxa lite så att man är fräsch till annandan och nyår kanske! ; )

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback